Gemina Sp. z o.o.
Mająca status Zakładu Pracy Chronionej prowadzi działalność w zakresie wykonywania usług sprzątania, utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych,
szycia odzieży roboczej, ochronnej i innych wyrobów szwalniczych.
Zaspokojenie wymagań i oczekiwań klienta przy wykorzystaniu najlepszych praktyk i kompetencji zawodowych w zgodności z obowiązującymi tendencjami i normami,
jest główną zasadą realizowaną przez naszą spółkę.
Nadrzędnym celem jest dla nas:
. stałe podnoszenie zadowolenia i zaufania klientów oraz personelu spółki,
. tworzenie najwyższej jakości produktów i usług,
. optymalizacja kosztów.
Założenia Polityki Jakości realizujemy poprzez:
. spełnianie uzgodnionych wymagań i oczekiwań klientów,
. stałe podnoszenie kwalifikacji i zaangażowania personelu,
. bieżące monitorowanie i analizę wykonywanych usług i procesów produkcyjnych,
. strukturę organizacyjną z określonym podziałem kompetencji,
. dobór i kwalifikację oraz współpracę z dostawcami,
ciągłe doskonalenie realizowanych procesów i metod pracy,
. ukierunkowanie wykonywanych usług i produkcji w równym stopniu na ich jakość, ochronę środowiska naturalnego oraz dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy.
Realizacji założeń niniejszej polityki służy wdrożony w firmie system zarządzania jakością, zgodny z normą ISO 9001:2015 deklarujemy,
że Kierownictwo i Personel Spółki będzie dokładać wszelkich starań dla prawidłowego funkcjonowania, rozwoju i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Zadowolenie Klienta jest podstawowym warunkiem na drodze do osiągnięcia sukcesu.